четвер, 31 травня 2018 р.

Душу і серце в роботу вклади, Кожну хвилину в труді збережи !

   
Під таким гаслом пройшов підсумковий урок-проект з природознавства у 2 класі «Тварини і рослини – символи України».

     Діти мали унікальну можливість ознайомитися з процесом видобутку меду, пройшовши шлях від будиночків бджіл до відкачування продукції. З працею бджілок учні ознайомилися під час роботи над проектом, переглядаючи відеозапис. А ось ,  як виймаються соти з вуликів вміло показав  дідусь Ромчика Даньківа, Богдан Демко.Самі учні , під керівництвом І.П. Гурського і М.В. Дуткевича, зіскрібали вощину і відкачували готову продукцію.

     «На якість товарного меду впливають не тільки природні особливості нектару, а й зрілість меду під час відбирання з гнізда, технологічні та санітарні умови відкачування, обробки і зберігання. Вміст меду найкраще зберігається, коли від вулика до споживача мед надходить у стільнику…» - цікаво розповідав п. Іван..
     Діточки  переконалися на власному досвіді, що відкачування продукції із стільників — процес трудомісткий, він вимагає застосування різного обладнання. Для одержання центрифугового меду виконують такі основні операції: відбирання стільників з вулика, розпечатування комірок, відкачування, очищення продукції.
     Смакуючи солодку вощину,Олександра Павлівна з своїми вихованцями повернулися до класу , а враження від побаченого, почутого,випробуваного обговорювалися ще протягом цілого тижня.








Немає коментарів: